Handelsbetingelser

GENERELLE OPLYSNINGER

HushHeaven
Geflevej 100, Hvide Sande, 6960

CVR: 41711426
E-mail: info@hushheaven.dk

PRISER
I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen - f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.

BETALING
Anyday betalingsmuligheden er tilgængelig for køb på 300,- DKK eller mere. Når du vælger at betale med Anyday, trækker vi den første betaling, når din vare afsendes. Efterfølgende vil du betale en månedlig ydelse den sidste hverdag i hver måned. Antallet af månedlige ydelser starter fra fire måneder og kan variere afhængigt af din valgte betalingsplan. Størrelsen på hver ydelse bestemmes af din ordres samlede beløb, din valgte flexydelse og den specifikke betalingsplan, du har valgt. Husk, at hvis du betaler alle rater til tiden, påløber der ingen renter eller gebyrer. Skulle du returnere dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk blive annulleret. Yderligere detaljer og vilkår for brug af Anyday kan findes her: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper

HushHeaven modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard, Mobilepay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms.

LEVERING
HushHeaven tilstræber at afsende ordre indenfor 24 timer fra indgåelsens tidspunkt. Vi sender til hele Danmark. Fragt til pakkeshop er gratis. Hjemmelevering koster 69 kr.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice. Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen. Der kan forekomme forlænget leveringstid i travle perioder.

REKLAMATIONSRET
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Kontakt os inden du vil returnere dit produkt, så det vil foregå nemmest muligt. Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:

Geflevej 100, Hvide Sande, 6960
Der skal markeres "HushHeaven"
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

FORTRYDELSESRET & RETURNERING
Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter du har modtaget varen.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. For at lette ekspeditionstiden må man meget gerne vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken.

Ønsker du at sende varen retur til os, kan vi være behjælpelige med en label, og vi vil derefter kreditere fragtomkostningen ved din tilbagebetaling af købsbeløbet. Ellers send til:

Geflevej 100, Hvide Sande, 6960

REFUNDERINGER ELLER OMBYTNINGER
Vi holder af vores kunder og ønsker, at du får en fantastisk oplevelse hos os. Derfor står vi bag alle vores produkter og tilbyder en 100% tilfredshedsgaranti! Det betyder, at du risikofrit kan teste vores produkt for at se, om det er noget for dig.

Skulle du mod forventning være utilfreds med dit køb, har du 30 dage fra leveringsdatoen til at igangsætte en returnering. Hvis 30 dage er gået siden du har modtaget din ordre, kan vi desværre ikke tilbyde en refundering eller ombytning.

Du kan igangsætte din refundering ved at skrive til os via email. Vi giver dig de nødvendige instruktioner til at fuldføre en returnering. Vores team kræver en kopi af ordrebekræftelsen for at kunne gennemføre returneringen.

E-mail: info@hushheaven.dk

GODKENDELSE AF RETURNERINGER
Du mister din fortrydelsesret, hvis varen har store brugsmærker og ikke er i den samme stand & indpakning (pose og papkasse), som da du modtog den.

Når din returnering er modtaget og undersøgt, sender vi dig en bekræftelsesmail. Vi sender dig også en e-mail, når din refundering er godkendt. Hvis din returnering bliver godkendt, overfører vi hele købsbeløbet tilbage.

FORSENDELSE
Du er ansvarlig for at betale udgifterne i forbindelse med tilbagelevering af varen. Du bør overveje at få tracking til tilbageleveringen af din pakke. Vi garanterer ikke, at vi modtager den returnerede pakke.

KLAGEMULIGHEDER
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: https://naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@hushheaven.dk